Bye bye filippinerna and hello Hong kong

Jag hoppar fram några veckor och återkommer om våra drömveckor på filippinerna där ( jag tröttnade på att blogga där pga den usla uppkoplingen om det nu fanns någon över huvudtager, men jag har skrivit vanlig dagbok  så att jag kan fylla i när jag kommer hem ;-) ).
Så idag kom vi fram til hotellet runt 11.30 vi checkade in och tog en lunch buffe på hotellet innan vi tog stan..Det blev inte gort så mycket vi bor på ön och har inte lämnat den idag, vi har bara gått runt och kolla. Vi har varit lite på jakt efter kläder  och en ny backpack väska efter det att min blev förstörd med minst halva min packning ( berättar om det.när jag kommer hem). Här är mämligen bara 13° och jag fryser. Men vi hittade inget. Här är helt sjukt mycket folk och sjukt höga byggnaderk. Imorgon tänkte vi ta en sväng till Macau.:-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0