Sa wat dee

Sa da hade jag preppat och gort klart for att blogga somsa manga ganger innan,men det visar sej ju att det alltid ar nagot som skiter sej.
Jag har massa roliga kort som jag ville lagga upp men det funkar inte men jag har nagra som jag fixar anda...

Vi tog en farja till Koh Thao dar killarna borjade med deras dykarcert, det slutade med att jag bestamde mej for att satta mej i skolbanken igen med, sa nu ar jag advanced open water diver i stallet for bara open water, dvs att jag nu ar licenserad for att dyka ner till 30m djup och bara for lite information sa var det 28 grader pa 30 meter dom ganger vi var nere =)

Har har vi tagit en prova pa kurs med undervattensfotografering och vrakdykning ( for dock intega in i vrak, det kravs ett sarskilt cert for det) Dom korten har jag ju sa klart inte fatt med mej nu, sa det far vall bli nasta gang.



Dont ask.. I dont really know what im holding ; )

Har ar det i alla fall pa sjoborrar. Sa det var vall ungefar det vi gorde pa koh thao, vi tog en rundtur med en liten long tailboat med lite runt on och snorklade  dom andra sag haj det fick tyvarr inte jag gora men jag sag sma squids gor sota sedan tog vi en svang inom det kanda nang yuan Island men det kanndes som att det kunde kvitta, var mest en turistfalla kandes det som.
Vi har gort en utflykt idag som jag vill berattaom m en jag tar det nasta gang nar jag kanske har klarat att losafragan med korten..
Men det var ialla fall riktigt kul att fa dyka igen =) Nu  har tyvarr blivit lite sjuk, har fatt oroninflamation och en lapp som 3 ganger sin egen storlek sa det fick bli en tur till sjukhuset iforrgar med.. Lakaren sa att han "bara" gav mej tre olika mediciner och att det skulle racka, nu har jag bara 2 kvar den tredje rakade visst ga sonder pa nagot satt.. men men, det har hjalpt i alla fall mitt ora ar battre tyvarr inte min lapp men den kommer sej vall den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0