Åhh jag blir så arg..

Idag på jobbet så ringde det min mobil runt kl. 20.30 Det var statoil som ville berätta att jag hade "glömt" att betala när jag var där och tankade kl. 16.30.
Jag säger att nej ni har fel jag har varit på jobbet sedan kl 12 och inte tankat sedan 27/12-11.
Han frågar då om inte jag har en bil med reg.plåt MFB ... skoda octavia och jag säger jo det har jag men som sagt, jag har varit på jobbet sedan kl 12.
-Konstigt för jag sitter här och kollar på övervakningskamerorna och du var här då. Jag blir ju så klart irriterad och frågar om han verkligen kollar på rätt dag eftersom det är ett par dagar sedan jag var där sist, då frågar han helt enkelt om mina reg.plåtar sitter kvar på bilen, jag går ut och kollar... Nej det gör dom ju inte... fan alltså vilka dåliga människor det finns där ute.
Så då var det ju bara att ringa polisen, hon jag pratade med förklarar ju så klart att jag inte får lov att köra bilen mer än till närmsta polistastion så nu blir jag billös och det är ju kul när det är 2 mil till jobbet..
Men men det går ju säkert att lösa.
You should always look at the bright side of life - Jag åker till thailand om 10 dagar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0