Lite blandat

Så vad har jag hunnit med sedan sist?
Jag var hemma hos Eva och fikade med henne och Samuel, var ett tag sedan sist.

Det blev bara en snabbfika men det var mysigt för det.
Sedan bar det hemmåt för att laga mat, jag hade bjudit hem våra reskompisar på middag för att planera det sista nu när det börjar närma sej. När kvällen närmade sej sitt slut kom vi fram till att vi inte kommit fram till något, men det måste ju betyda att vi är redo!!?
Idag har jag vart på bio date med mitt <3 vi var och såg på sherlock holmes 2, hade hört att den inte var så bra men jag gillade den.



Nu skall jag roa mej lite litteratur jag har fått på fackutbildningarna och se om jag kan bli lite bättre på lag och rätt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0