Pengarna på bordet!!

Nu är det bara 1 1/2 dygn kvar tills våran resa börjar och jag har haft min första semester dag idag och den har jag använt väl. Först städadade jag toaletten, sedan kom Ulf på en fika efter det var det dags att åka till stan och hämta ut mina bath . Efter det var det dags att färga och böja fransarna på salong effect, tjejen som gorde det var jätte duktig och jag är supernöjd över resultatet =).
Efter att jag ätit middag hos mina föräldrar (stekt falukorv och mos.. mumms =) ) så var det dags att åka hem igen, då la jag märke till att en bil förföljde  mej... en polisbil... Dom påpekade att mina skyltar syntes för dåligt..Kändes lite pinsamt faktiskt =( Men det är ju bra att dom är uppmärksamma.
Nu sitter jag och tittar på How to lose a guy in ten days, det är en av mina favorit filmer =) Det behövs så att jag kan ladda inför packningen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0